Har du behov for support?

Her finner du informasjon om våre standard og premium supporttjenester. Hvis du trenger hjelp utenfor arbeidstid, kan du sende oss en e-post. Gjennom vårt kundesenter kan du se status på dine henvendelser, eller lese FAQ.


Man-Fre | 08:00-16:00

Våre åpningstider



Standard supporttjenester


KUNDESUPPORT

Kontakt oss for kundesupport:

Tlf: +47 46 94 94 82
e-post: support@zenith.no

Send mail

TEAMVIEWER

For å være effektiv i vår supportbehandling, kan det hjelpe om du har TeamViewer installert, sånn at vi kan fjernstyre maskinen din.

Last ned

FAQ

Vår oversikt over ofte stilte spørsmål hjelper kundene våre med raskere respons til spørsmål som andre har stilt tidligere.

Ta meg til FAQ



Support Premium


Support Premium gir deg tilgang til å løse problemer samt å utforske nye muligheter og utløse det fulle potensialet til programvaren du har anskaffet.

Hva er inkludert?

Premium support dekker alle CAx hovedprodukter som leveres av Zenith Systems. I tillegg til bistand med tekniske problemer dekker Premium support hjelp med bruk av funksjoner i programvaren (How To), installasjonsbistand, konfigurasjon, tilpasninger og øvrig konsulentarbeide – avhengig av hvor du selv mangler tid, kompetanse og ressurser og hvor vi kan yte en mer effektiv tjeneste.


  • Supportområder

  • E-postE-post
  • TelefonTelefon
  • FjernstyringFjernstyring
  • Ubegrenset antall henvendelserUbegrenset antall henvendelser
  • Onsite SupportOnsite Support
  • Adgang til "How to" spørsmålAdgang til "How to" spørsmål
  • Assistanse med installasjon / oppgradering / patchingAssistanse med installasjon / oppgradering / patching
  • Assistanse med å konstruere kompleks geometriAssistanse med å konstruere kompleks geometri
  • Bistand med oppsett av CAD standarder og tegningsmalerBistand med oppsett av CAD standarder og tegningsmaler
  • Bistand med makroer og tilpasning av programvareBistand med makroer og tilpasning av programvare
  • Gjennomgang/vurdering av maskinvare og ytelseGjennomgang/vurdering av maskinvare og ytelse
  • Standard CAD Support

  • E-postyes
  • Telefonyes
  • Fjernstyringyes
  • Ubegrenset antall henvendelseryes
  • Onsite Supportno
  • Adgang til "How to" spørsmålno
  • Assistanse med installasjon / oppgradering / patchingno
  • Assistanse med å konstruere kompleks geometrino
  • Bistand med oppsett av CAD standarder og tegningsmalerno
  • Bistand med makroer og tilpasning av programvareno
  • Gjennomgang/vurdering av maskinvare og ytelseno
  • Premium CAD Support

  • E-postyes
  • Telefonyes
  • Fjernstyringyes
  • Ubegrenset antall henvendelserAvhengig av gjenværende kreditt i henhold til avtalen.yes*
  • Onsite SupportOnsite support kun i tilfeller hvor problem ikke kan løses over telefon eller via fjernstyring. Eventuelle reisekostnader i forbindelse med oppmøte kommer i tillegg.yes**
  • Adgang til "How to" spørsmålyes
  • Assistanse med installasjon / oppgradering / patchingyes
  • Assistanse med å konstruere kompleks geometriyes
  • Bistand med oppsett av CAD standarder og tegningsmaleryes
  • Bistand med makroer og tilpasning av programvareyes
  • Gjennomgang/vurdering av maskinvare og ytelseyes

*Avhengig av gjenværende kreditt i henhold til avtalen

**Onsite support kun i tilfeller hvor problem ikke kan løses over telefon eller via fjernstyring. Eventuelle reisekostnader i forbindelse med oppmøte kommer i tillegg.


Men vent – Support Premium gir deg også


Kvartalsvis Rapport

Rapport over forbrukt tid / registrerte saker / oppdrag

Timekreditt

Utøk timekreditt ved behov

Overfør tid

Overfør ubrukt tid (opptil 70%) til neste avtaleperiode (maks 2 år)

Fleksibilitet

Bruk timer til generisk IT support mot produkter vi støtter (eks: Feilsøking/installasjon av grafikkdriver)


Delbetaling

Vi godtar også at timer kan brukes som delbetaling for kurs


Aktiv Avtale

Ved en aktiv avtale innvilges 30% for «What’s new» oppgraderingskurs (on-site eller i våre lokaler)



Send gjerne support en beskjed via skjema under

Ditt navn (påkrevd)

Din e-post (påkrevd)

Emne

Beskjed - Vennligst vær så nøyaktig som mulig, sånn at vi kan hjelpe deg på best mulig måte